Blåkläderin työvaatteiden turvallisuus oli yksi päätökseen vaikuttaneista tekijöistä, kun Lemminkäinen valitsi uutta työvaatekumppania.
”Kun parantuneen työturvallisuuden lisäksi Blåkläderin toimintamalli todettiin myös kokonaiskustannuksiltaan erittäin kilpailukykyiseksi, oli päätös työvaatetoimittajasta helppo tehdä”, Lemminkäisen Catogory manager, Indirect sourcing, Antti Kuitto sanoo.
Blåkläderilla on vahva markkinaosuus Suomen rakennusalalla. Yrityksen vuoden 2014 tavoitteena on kasvattaa markkinaosuutta edelleen. Liikevaihtotavoite on 10 miljoonaa euroa. Yhtenä kasvun mahdollisuutena yritys näkee työmailla työskentelevien alihankkijoiden vaatettamisen.
Blåkläder on vuosia ollut pääasiallinen työvaatekumppani myös Skanskalle, NCC:lle ja SRV:lle.
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “Blåkläder solmi miljoonien eurojen sopimukset Peabin ja Lemminkäisen kanssa”