Louhinnat aikataulutettiin minuutin tarkkuudella – Kaisantunnelia rakennetaan junien keskellä 19 raiteen ali
Suomen vilkkaimman matkustajaratapihan alle rakennetaan seuraavat kaksi vuotta uutta pyöräilyn ja jalankulun yhteyttä.

Aivan Helsingin ydinkeskustassa käynnistyi maaliskuussa noin kaksi vuotta kestävä Kaisantunnelin työmaa. Noin 220 metriä pitkään tunneliin tulee kaistat pyöräilylle ja jalankululle. Kaisantunnelin ja päärautatieaseman ratapihan alittavan tunnelin väliin rakennetaan kulkuyhteys sekä pyöräparkki noin 1200 polkupyörälle.
Tämä artikkeli on tilaajille
Kirjaudu sisään
Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – yksi käyttöoikeus
Kaikki Rakennuslehden tieto kuukaudeksi käyttöösi ilman sitoumuksia – yksittäistilauksen määräaikainen näytejakso, ole hyvä!
Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – useita käyttöoikeuksia
Rakennuslehden lukuoikeudet organisaationne avainhenkilöille – ryhmätilauksen testijakso, olkaa hyvät.
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “Louhinnat aikataulutettiin minuutin tarkkuudella – Kaisantunnelia rakennetaan junien keskellä 19 raiteen ali”