Louhinnat aikataulutettiin minuutin tarkkuudella – Kaisantunnelia rakennetaan junien keskellä 19 raiteen ali
Suomen vilkkaimman matkustajaratapihan alle rakennetaan seuraavat kaksi vuotta uutta pyöräilyn ja jalankulun yhteyttä.

Aivan Helsingin ydinkeskustassa käynnistyi maaliskuussa noin kaksi vuotta kestävä Kaisantunnelin työmaa. Noin 220 metriä pitkään tunneliin tulee kaistat pyöräilylle ja jalankululle. Kaisantunnelin ja päärautatieaseman ratapihan alittavan tunnelin väliin rakennetaan kulkuyhteys sekä pyöräparkki noin 1200 polkupyörälle.
Tämä artikkeli on tilaajille
Kirjaudu sisään
Tilaa printtinä, diginä, yksin tai ryhmässä
Valitse teille sopivin tapa pysyä tiedon tasalla.
Tutustu nyt 3 kk: printti+digi 0 €
Kaikki Rakennuslehden tieto käyttöösi kesän yli ilman sitoumuksia, ole hyvä!
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “Louhinnat aikataulutettiin minuutin tarkkuudella – Kaisantunnelia rakennetaan junien keskellä 19 raiteen ali”