Lukuoikeudet kuntoon ryhmätilauksella!

Louhinnat aikataulutettiin minuutin tarkkuudella – Kaisantunnelia rakennetaan junien keskellä 19 raiteen ali

Suomen vilkkaimman matkustajaratapihan alle rakennetaan seuraavat kaksi vuotta uutta pyöräilyn ja jalankulun yhteyttä.

Louhinnat tunnelin länsipäässä aloitettiin toukokuun alussa. Ne on määrä saada loppuun kesäkuun aikana. Kuva: Liisa Takala

Aivan Helsingin ydinkeskustassa käynnistyi maaliskuussa noin kaksi vuotta kestävä Kaisantunnelin työmaa. Noin 220 metriä pitkään tunneliin tulee kaistat pyöräilylle ja jalankululle. Kaisantunnelin ja päärautatieaseman ratapihan alittavan tunnelin väliin rakennetaan kulkuyhteys sekä pyöräparkki noin 1200 polkupyörälle.

Tämä artikkeli on tilaajille

Kirjaudu sisään

Katso Rakennuslehden tilausvaihtoehdot

Tutustu Rakennuslehden monipuolisiin tilausvaihtoehtoihin.

Lukuoikeudet kuntoon ryhmätilauksella

Varmista avainhenkilöiden tiedonsaanti ja aloita ryhmätilaus maksuttomalla testijaksolla.

Tätä artikkelia ei ole kommentoitu

0 vastausta artikkeliin “Louhinnat aikataulutettiin minuutin tarkkuudella – Kaisantunnelia rakennetaan junien keskellä 19 raiteen ali”

Viimeisimmät näkökulmat