Keskuskauppakamari varoittelee viherpesusta – markkinoinnin ympäristölupaukset on pystyttävä näyttämään myös toteen
Markkinoinnissa yleisesti käytettyjä ilmaisuja ovat muun muassa vihreä, hiilineutraali, fossiilivapaa, kestävä, ilmastoystävällinen ja ympäristöystävällinen, joita voi kuitenkin olla vaikea näyttää toteen.
Erilaisten ympäristöväittämien ja vihreiden tuotelupausten käyttö on lisääntynyt viime vuosina markkinoinnissa ja ilmiö näkyy selvästi myös rakennusalalla.
Tämä artikkeli on tilaajille
Kirjaudu sisään
Katso Rakennuslehden tilausvaihtoehdot
Tutustu Rakennuslehden monipuolisiin tilausvaihtoehtoihin.
Lukuoikeudet kuntoon ryhmätilauksella
Varmista avainhenkilöiden tiedonsaanti ja aloita ryhmätilaus maksuttomalla testijaksolla.
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “Keskuskauppakamari varoittelee viherpesusta – markkinoinnin ympäristölupaukset on pystyttävä näyttämään myös toteen”