Tutustu nyt 1 kk veloituksetta!

Asiakaspalvelupäällikkö

Skanska
Päivämäärät Julkaistu 17.12.2020 Hae viimeistään 10.1.2021

Haemme asiakaspalvelupäällikköä Skanska Kodeille Helsinkiin

Skanska Kodeilla keskitymme hyvään asumiseen ja luomme asiakkaillemme maailman parhaita koteja. Meille tyytyväiset asiakkaat ovat kunnia-asia, ja erinomainen asiakaskokemus on yksi kilpailueduistamme. Osana Kotien tiimiä saatkin haastavan ja mielenkiintoisen tehtäväkentän alan huippuyrityksessä. Monipuolisessa tehtävässä pääset kehittämään jo entisestään vahvaa toimintaamme. Asiakaspalvelupäällikkönä vastaat Skanska Kotien asiakaspalvelutoiminnasta Suomessa ja toimit vastikään perustetun, valtakunnallisen asiakaspalvelutiimin esimiehenä – Eri paikkakunnilla ja yksiköissä työskennelleet asiakasvastaavat siirtyvät vuoden vaihteessa osaksi tätä tiimiä.

Yksi keskeisimmistä tehtävistäsi onkin varmistaa yhteiset toimintatavat. Luot tiimillesi edellytykset menestyä ja viime kädessä vastaat korkealaatuisen asiakaspalvelun toteutumisesta. Varmistat, että yhteisiin toimintamalleihin sitoudutaan ja ohjaat tekemistä kohti asetettuja tavoitteita. Lisäksi huolehdit mahdollisista reklamaatioista ja osallistut asiakaspalvelukonseptin kehittämiseen yhdessä asiakaskokemuspäällikkömme kanssa. Annat tiimillesi kasvot, ja nostat tiimisi tekemisen kannalta tärkeät asiat keskusteluun sisäisissä foorumeissa. Teet tiivistä yhteistyötä organisaatiossamme usean eri tahon kanssa, kuten projektitiimit, asuntomyynti, markkinointi ja rakentajataho. Asiakaspalvelutiimimme tukee asiakkaitamme asunnon ostohetkestä muuttoon saakka; Asiakasvastaavat auttavat asiakkaitamme sisustusvalintojen teossa, koordinoivat mahdollisia muutostöitä ja huolehtivat, että työmaatiimi tietää toteuttaa ne. Tiimisi pitää myös aktiivisesti yhteyttä asiakkaisiin, tiedottaen rakentamisen vaiheista ja järjestäen asiakastilaisuuksia. Henkilökohtainen asiakaspalvelu on toimintamme ytimessä, mitä tukee tarjoamamme digitaaliset palvelut.

Ensisijainen työskentelypaikkasi on Helsingin toimisto, minkä lisäksi matkustat ajoittain kohteille ja Kotien muille toimipisteille Suomessa. Siinä missä asiakasvastaavien tehtävät ja toimintatavat ovat monelta osin jo hioutuneita, pääset myös luomaan heidän kanssaan entistä parempia malleja.

Mitä toivomme sinulta?
– vankkaa kokemusta esimiestyöstä, eduksi kokemus maantieteellisesti hajanaisten ja/tai muutoksessa olevien tiimien johtamisesta
– erinomaisia esimies-, tiimityöskentely- ja vuorovaikutustaitoja
– asiakaspalvelun kokemista intohimoksesi ja vahvuudeksesi
– sujuvaa suomen ja riittävää englannin kielen taitoa
– avoimuutta ja rohkeutta tarttua asioihin
– kykyä ja halua kehittää toimintaa
– joustavuutta ja myönteisyyttä
– arvojemme kokemista omaksesi.
Katsomme eduksesi rakennusalan ja rakentamisen prosessien tuntemisen, palvelumuotoiluosaamisen ja/tai laaja-alaisen liiketoimintaymmärryksen. Aiempi kokemus kuluttajaliiketoiminnan parista on etu, mutta tärkeimmät valintakriteerit tulevat olemaan vahvat esimiestaidot ja oikea asenne.

Haluatko tehdä tulosta osana omistautunutta tiimiä ja työn, jolla on tarkoitus? Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoiveineen 10.1.2021 mennessä klikkaamalla Hae työpaikkaa -painiketta. Myynti- ja markkinointijohtaja Marja Kuosma (p. 040 844 8630, marja.kuosma@skanska.fi) kertoo mielellään lisää tehtävästä ja tiimistä. Tavoitat Marjan puhelimitse keskiviikkona 23.12. klo 13-14, maanantaina 28.12 klo 15-16 tai maanantaina 4.1. klo 15-16. Ota yhteyttä!

Hae heti, sillä käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana ja olemme yhteydessä hakijoihin mahdollisimman pian.  Tule mukaan rakentamaan parempaa yhteiskuntaa!

Asiasanat: asiakaskokemus, palvelumuotoilu, esimiestyö, rakennusala

Key words: customer service manager, customer experience, service design, real estate, housing, construction, building

Avoimet työpaikat

Tilaa uutiskirje

Kooste rakennusalan tärkeistä uutisista sähköpostiisi kolmesti viikossa. Saat myös kutsuja Rakennuslehden tapahtumiin. Lisätietoja

Kooste rakennusalan tärkeistä uutisista sähköpostiisi kolmesti viikossa. Saat myös kutsuja Rakennuslehden tapahtumiin.

Viimeisimmät näkökulmat