Tutustu nyt 1 kk veloituksetta!

Ramboll kasvattaa digibisnestään yrityskaupalla – uuden bisneksen ydin Suomessa

Ramboll osti strategisen liikennesuunnittelun ja -mallinnuksen toimijan Strafican. Suomesta käsin kehitetään koko konsernin digibisnestä.

Jukka-Pekka Pitkänen (vas.) ja Markku Kivari ovat Rambollin uuden digiyksikön tutkapari. Kuva: Ramboll Kuva: Liimatainen Sanna

Ramboll julkisti uusimman yrityskauppansa vappuaattona. Suunnittelu- ja konsultointiyhtiö ostaa Strafican, joka on Rambollin mukaan Suomen johtava strategisen liikennesuunnittelun ja liikennemallinnuksen osaaja. Yhtiöt eivät julkistaneet kauppasummaa.

Tämä artikkeli on tilaajille

Kirjaudu sisään

Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – yksi käyttöoikeus

Kaikki Rakennuslehden tieto kuukaudeksi käyttöösi ilman sitoumuksia – yksittäistilauksen määräaikainen näytejakso, ole hyvä!

Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – useita käyttöoikeuksia

Rakennuslehden lukuoikeudet organisaationne avainhenkilöille – ryhmätilauksen testijakso, olkaa hyvät.

Tätä artikkelia ei ole kommentoitu

0 vastausta artikkeliin “Ramboll kasvattaa digibisnestään yrityskaupalla – uuden bisneksen ydin Suomessa”

Viimeisimmät näkökulmat