Ramboll kasvattaa digibisnestään yrityskaupalla – uuden bisneksen ydin Suomessa
Ramboll osti strategisen liikennesuunnittelun ja -mallinnuksen toimijan Strafican. Suomesta käsin kehitetään koko konsernin digibisnestä.
Ramboll julkisti uusimman yrityskauppansa vappuaattona. Suunnittelu- ja konsultointiyhtiö ostaa Strafican, joka on Rambollin mukaan Suomen johtava strategisen liikennesuunnittelun ja liikennemallinnuksen osaaja. Yhtiöt eivät julkistaneet kauppasummaa.
Tämä artikkeli on tilaajille
Kirjaudu sisään
Katso Rakennuslehden tilausvaihtoehdot
Tutustu Rakennuslehden monipuolisiin tilausvaihtoehtoihin.
Lukuoikeudet kuntoon ryhmätilauksella
Varmista avainhenkilöiden tiedonsaanti ja aloita ryhmätilaus maksuttomalla testijaksolla.
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “Ramboll kasvattaa digibisnestään yrityskaupalla – uuden bisneksen ydin Suomessa”