Kanava muuntuu veneilyreitiksi
Kimolan kanavan avaaminen veneilyliikenteelle on ollut iso haaste kanavan saneeraajille. Vaikeasti hallittavat maa-ainekset ja Suomen ensimmäisen vesiliikennetunnelin rakentaminen ovat tuoneet omat mausteensa työhön.
Tämä on niin poikkeuksellinen työmaa, että se jää varmasti mieleen loppuelämäksi, Kreaten työmaainsinööri Emmi Suuronen sanoo, kun olemme päättämässä parin tunnin kierrosta työmaalla Kymenlaakson ja Päijät-Hämeen rajamaastossa.
Tämä artikkeli on tilaajille
Kirjaudu sisään
Katso Rakennuslehden tilausvaihtoehdot
Tutustu Rakennuslehden monipuolisiin tilausvaihtoehtoihin.
Lukuoikeudet kuntoon ryhmätilauksella
Varmista avainhenkilöiden tiedonsaanti ja aloita ryhmätilaus maksuttomalla testijaksolla.
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “Kanava muuntuu veneilyreitiksi”