Kanava muuntuu veneilyreitiksi
Kimolan kanavan avaaminen veneilyliikenteelle on ollut iso haaste kanavan saneeraajille. Vaikeasti hallittavat maa-ainekset ja Suomen ensimmäisen vesiliikennetunnelin rakentaminen ovat tuoneet omat mausteensa työhön.

Tämä on niin poikkeuksellinen työmaa, että se jää varmasti mieleen loppuelämäksi, Kreaten työmaainsinööri Emmi Suuronen sanoo, kun olemme päättämässä parin tunnin kierrosta työmaalla Kymenlaakson ja Päijät-Hämeen rajamaastossa.
Tämä artikkeli on tilaajille
Kirjaudu sisään
Tilaa printtinä, diginä, yksin tai ryhmässä
Valitse teille sopivin tapa pysyä tiedon tasalla.
Tutustu nyt 3 kk: printti+digi 0 €
Kaikki Rakennuslehden tieto käyttöösi kesän yli ilman sitoumuksia, ole hyvä!
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “Kanava muuntuu veneilyreitiksi”