Paalut uppoavat vanhaan merenpohjaan kuin veitsi sulaan voihin – teräsbetonipaaluja maan sisässä sata kilometriä!
”Jos joku ajattelee, että kun ollaan Salpausselän alueella, niin maaperä on pelkkää soraharjua, hän erehtyy. Täällä ei ole muuta kuin kalliota ja lervaa, vanhaa merenpohjaa”, Destian työpäällikkö Pekka Nissinen toteaa Lahden eteläisen kehätien työmaastaan.

Suomen suurin tietyömaa, 275 miljoonan euron Lahden eteläinen kehätie, on jaettu kolmeen hyvin erityyppiseen osaan. Suomen Maastorakentajilla on pienempi noin 18 miljoonan euron Lahden eteläisen sisääntulotien, maantie 167:n, urakka.
Tämä artikkeli on tilaajille
Kirjaudu sisään
Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – yksi käyttöoikeus
Kaikki Rakennuslehden tieto kuukaudeksi käyttöösi ilman sitoumuksia – yksittäistilauksen määräaikainen näytejakso, ole hyvä!
Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – useita käyttöoikeuksia
Rakennuslehden lukuoikeudet organisaationne avainhenkilöille – ryhmätilauksen testijakso, olkaa hyvät.
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “Paalut uppoavat vanhaan merenpohjaan kuin veitsi sulaan voihin – teräsbetonipaaluja maan sisässä sata kilometriä!”