Paalut uppoavat vanhaan merenpohjaan kuin veitsi sulaan voihin – teräsbetonipaaluja maan sisässä sata kilometriä!
”Jos joku ajattelee, että kun ollaan Salpausselän alueella, niin maaperä on pelkkää soraharjua, hän erehtyy. Täällä ei ole muuta kuin kalliota ja lervaa, vanhaa merenpohjaa”, Destian työpäällikkö Pekka Nissinen toteaa Lahden eteläisen kehätien työmaastaan.

Suomen suurin tietyömaa, 275 miljoonan euron Lahden eteläinen kehätie, on jaettu kolmeen hyvin erityyppiseen osaan. Suomen Maastorakentajilla on pienempi noin 18 miljoonan euron Lahden eteläisen sisääntulotien, maantie 167:n, urakka.
Tämä artikkeli on tilaajille
Kirjaudu sisään
Tilaa printtinä, diginä, yksin tai ryhmässä
Valitse teille sopivin tapa pysyä tiedon tasalla.
Tutustu nyt 3 kk: printti+digi 0 €
Kaikki Rakennuslehden tieto käyttöösi kesän yli ilman sitoumuksia, ole hyvä!
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “Paalut uppoavat vanhaan merenpohjaan kuin veitsi sulaan voihin – teräsbetonipaaluja maan sisässä sata kilometriä!”