Tutustu nyt Rakennuslehteen 3 kk veloituksetta!

Rockwool sai vauhtia yritysostosta – ”Tavoitteena on kasvattaa edelleen markkinaosuutta”

Kivivillaeristeitä valmistava Rockwool Finland kasvatti viime vuonna liikevaihtoaan liki neljänneksen 30 miljoonaan euroon.

Rockwool Finland haluaa kasvattaa edelleen markkinaosuuttaan. Kuva: Michael Best Kuva: MICHAEL BEST

Toimitusjohtaja Esa Mäen mukaan hyvän vauhdin taustalla olivat panostukset toimitusvarmuuteen, vähäpäästöisiin, energiatehokkaisiin ja paloturvallisiin tuotteisiin sekä sitkeä työ markkinaosuuden kasvattamiseksi.

Tämä artikkeli on tilaajille

Kirjaudu sisään

Tilaa printtinä, diginä, yksin tai ryhmässä

Valitse teille sopivin tapa pysyä tiedon tasalla.

Tutustu nyt 3 kk: printti+digi 0 €

Kaikki Rakennuslehden tieto käyttöösi kesän yli ilman sitoumuksia, ole hyvä!

Tätä artikkelia ei ole kommentoitu

0 vastausta artikkeliin “Rockwool sai vauhtia yritysostosta – ”Tavoitteena on kasvattaa edelleen markkinaosuutta””

Viimeisimmät näkökulmat