Tutustu nyt 1 kk veloituksetta!

Rockwool sai vauhtia yritysostosta – ”Tavoitteena on kasvattaa edelleen markkinaosuutta”

Kivivillaeristeitä valmistava Rockwool Finland kasvatti viime vuonna liikevaihtoaan liki neljänneksen 30 miljoonaan euroon.

Rockwool Finland haluaa kasvattaa edelleen markkinaosuuttaan. Kuva: Michael Best Kuva: MICHAEL BEST

Toimitusjohtaja Esa Mäen mukaan hyvän vauhdin taustalla olivat panostukset toimitusvarmuuteen, vähäpäästöisiin, energiatehokkaisiin ja paloturvallisiin tuotteisiin sekä sitkeä työ markkinaosuuden kasvattamiseksi.

Tämä artikkeli on tilaajille

Kirjaudu sisään

Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – yksi käyttöoikeus

Kaikki Rakennuslehden tieto kuukaudeksi käyttöösi ilman sitoumuksia – yksittäistilauksen määräaikainen näytejakso, ole hyvä!

Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – useita käyttöoikeuksia

Rakennuslehden lukuoikeudet organisaationne avainhenkilöille – ryhmätilauksen testijakso, olkaa hyvät.

Tätä artikkelia ei ole kommentoitu

0 vastausta artikkeliin “Rockwool sai vauhtia yritysostosta – ”Tavoitteena on kasvattaa edelleen markkinaosuutta””

Viimeisimmät näkökulmat