Kokeile kuukausi maksutta

Rockwool sai vauhtia yritysostosta – ”Tavoitteena on kasvattaa edelleen markkinaosuutta”

Kivivillaeristeitä valmistava Rockwool Finland kasvatti viime vuonna liikevaihtoaan liki neljänneksen 30 miljoonaan euroon.

Rockwool Finland haluaa kasvattaa edelleen markkinaosuuttaan. Kuva: Michael Best

Toimitusjohtaja Esa Mäen mukaan hyvän vauhdin taustalla olivat panostukset toimitusvarmuuteen, vähäpäästöisiin, energiatehokkaisiin ja paloturvallisiin tuotteisiin sekä sitkeä työ markkinaosuuden kasvattamiseksi.

Tämä artikkeli on tilaajille

Kirjaudu sisään

Ryhmätilaus digi (+printti)

Ryhmätilaus sisältää haluamasi määrän käyttäjätunnuksia digiin (+printtilehtiä) yhdellä laskulla.

Yksittäistilaus printti+digi

Tilausjakso valittavissa 6/12 kk, myös määräaikaisena.

Yksittäistilaus digi

Tilausjakso valittavissa 6/12 kk.

Tätä artikkelia ei ole kommentoitu

0 vastausta artikkeliin “Rockwool sai vauhtia yritysostosta – ”Tavoitteena on kasvattaa edelleen markkinaosuutta””

Viimeisimmät näkökulmat