Kokeile kuukausi maksutta

Rockwool sai vauhtia yritysostosta – ”Tavoitteena on kasvattaa edelleen markkinaosuutta”

Kivivillaeristeitä valmistava Rockwool Finland kasvatti viime vuonna liikevaihtoaan liki neljänneksen 30 miljoonaan euroon.

Rockwool Finland haluaa kasvattaa edelleen markkinaosuuttaan. Kuva: Michael Best

Toimitusjohtaja Esa Mäen mukaan hyvän vauhdin taustalla olivat panostukset toimitusvarmuuteen, vähäpäästöisiin, energiatehokkaisiin ja paloturvallisiin tuotteisiin sekä sitkeä työ markkinaosuuden kasvattamiseksi.

”Loppuasiakkaamme ovat rakennusyhtiöitä, jotka ovat alkaneet kiinnittää entistä enemmän huomiota asuntojen energiatehokkuuteen. Suurin yksittäinen liikevaihtoa nostanut tekijä oli kuitenkin Parafon-akustiikkaliiketoimintojen osto”, hän kertoo.

Tämä artikkeli on tarjolla vain Rakennuslehden tilaajille

Tätä artikkelia ei ole kommentoitu

0 vastausta artikkeliin “Rockwool sai vauhtia yritysostosta – ”Tavoitteena on kasvattaa edelleen markkinaosuutta””

Viimeisimmät näkökulmat