Hyödynnä 1kk/0€ diginäyte!

Oulussa lakkoillaan taas infra-ulkoistusten takia – työt pysähtyvät maanantaina

Lakko alkaa sunnuntain ja maanantain välisenä yönä vuorokauden vaihtuessa ja päättyy keskiyöllä. Lakko koskee kaikkia kyseisellä aikavälillä alkavia työvuoroja.

Maanantaisen lakon piiriin kuuluvat kaikki Oulun infra-liikelaitoksen työtehtävät, pois lukien viranhaltijat ja tukityöllistetyt. Kuva: Jukka Gröndahl / HS

Oulun infra-liikelaitoksen ulkoistuskiistassa korotetaan panoksia.

Tämä artikkeli on tilaajille

Kirjaudu sisään

Hyödynnä 1kk/0€ diginäyte!

Tätä artikkelia ei ole kommentoitu

0 vastausta artikkeliin “Oulussa lakkoillaan taas infra-ulkoistusten takia – työt pysähtyvät maanantaina”

Viimeisimmät näkökulmat