Oulussa lakkoillaan taas infra-ulkoistusten takia – työt pysähtyvät maanantaina
Lakko alkaa sunnuntain ja maanantain välisenä yönä vuorokauden vaihtuessa ja päättyy keskiyöllä. Lakko koskee kaikkia kyseisellä aikavälillä alkavia työvuoroja.
Oulun infra-liikelaitoksen ulkoistuskiistassa korotetaan panoksia.
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “Oulussa lakkoillaan taas infra-ulkoistusten takia – työt pysähtyvät maanantaina”