Suunnittelijat kritisoivat tiukasti lupaprosessia: ”Koemme, että meidän on pakko nostaa epäkohtia esiin”
Rakennussuunnittelijat arvostelevat kovin sanoin rakennusvalvontojen toimintaa. Uuden lain määräys kolmen kuukauden lupakäsittelystä on heidän mukaansa susi jo syntyessään.
Rakennussuunnittelijat eivät ole tyytyväisiä rakennuslupaprosessien sujumiseen Suomessa.
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “Suunnittelijat kritisoivat tiukasti lupaprosessia: ”Koemme, että meidän on pakko nostaa epäkohtia esiin””