Osingonjakopolitiikka pysyy ennallaan. Osinkoa jaetaan noin yksi kolmasosa vuotuisesta tilikauden tuloksesta. Konsernin tavoitteena on saavuttaa taloudelliset tavoitetasot mahdollisimman nopeasti vuosien 2010-2013 aikana.
Cramon strategisina tavoitteina vuosina 2010-2013 on olla asiakkaiden ensisijainen vaihtoehto sekä ”Kaupungin paras” vuokraustoimialalla. Yrityksen pyrkimyksenä on olla johtava vuokrausratkaisujen toimittaja jokaisella yhtenäisellä paikallisella markkina-alueella kuten kaupungissa, seudulla tai alueella.
Muita strategisia tavoitteita ovat kannattava kasvu markkinoita nopeammin sekä vuokraustoimialan kehityksen edistäminen.
Tätä artikkelia on kommentoitu kerran
Yksi vastaus artikkeliin “Cramo uudisti tavoitteensa vuosille 2010-2013”
Cramo on selvä edellä kulkija kokonaispalveluiden suhteen, kilpailijoilla tutisee pöksyt kohta!