Asiantuntijat pelkäävät, että kauppakeskus Redi on väärässä paikassa
Helsingin Sanomat pyysi arvioita, miten Kalasataman kauppakeskus selviäisi alkuvaikeuksistaan. Helppoja ratkaisuja ei ole tarjolla, mutta toisaalta kauppakeskuksen saaminen täyteen vauhtiin ei ikinä tapahdu hetkessä.

Ei yllätä. Näin sanoo pitkän uran kauppakeskusten parissa tehnyt Henrik Winberg Kalasataman kauppakeskus Redin asiakaspulasta.
Tämä artikkeli on tilaajille
Kirjaudu sisään
Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – yksi käyttöoikeus
Kaikki Rakennuslehden tieto kuukaudeksi käyttöösi ilman sitoumuksia – yksittäistilauksen määräaikainen näytejakso, ole hyvä!
Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – useita käyttöoikeuksia
Rakennuslehden lukuoikeudet organisaationne avainhenkilöille – ryhmätilauksen testijakso, olkaa hyvät.
Tätä artikkelia on kommentoitu kerran
Yksi vastaus artikkeliin “Asiantuntijat pelkäävät, että kauppakeskus Redi on väärässä paikassa”
Satunnaisen kävijän mielestä Redissä on samat ongelmat reilusti pahempina kuin muissa isoissa kauppakeskuksissa: Opasteet harvassa tai olemattomat, sisätilakartat puutuvat tai ovat aivan liian harvassa TAI ovat aivan käsittämättömät kävijän ymmärtää. Redisä on ilmeisesti kuviteltu, että olisi yrityksille edullista, kun asiakkaat eksyvät totaalisesti kierrellessään … VÄÄRIN, me emme enää tule toista kertaa. Redi tarvitsee valtaisan mainoskamppanjan, jos joskus saa kunnolliset opasteet aikaiseksi, jotta me eksyneet palaamme edes kurkistamaan ovelta.