Kokeile kuukausi maksutta

RT:n viestintäjohtaja Merja Vuoripuro: ”Mainetalkoissa tarvitaan joukkuepeliä, ei omia maaleja”

Rakennuslehden sarjassa esitellään rakennusalan vaikuttajia. Rakennusteollisuus RT:n viestintäjohtaja Merja Vuoripuro on koko rakennusalan viestinnän avainhahmo. Hän jos kukaan kantaa harteillaan rakentamisen mainetta, jossa ei ole kehumista. Välillä mainetyö turhauttaa, koska mainetta nakertavia asenteita on vaikea muuttaa. Sekään ei lannista tarmokasta tahtonaista.

 

Rakennusteollisuus RT:n viestintäjohtaja Merja Vuoripuro kirjoitti Rakennuslehden Vaikuttaja-sarjan tauluun kolme avainta maineen hallintaan. Tarkemmin teesit löytyvät jutun lopusta. (Kuva: Jussi Helttunen)

Hyvinkäällä syntynyt ja siellä lähes yhtäjaksoisesti asunut Merja Vuoripuro on ollut rakennusalan viestinnän avaintehtävissä koko työuransa. Jos työsuhteet ovat olleet pitkiä, niin myös työnantajat ovat olleet pitkäikäisiä, kaikki yli 100-vuotiaita!

Tämä artikkeli on tilaajille

Kirjaudu sisään

Yksittäistilaus printti+digi

Tilausjakso valittavissa 6/12 kk, myös määräaikaisena.

Yksittäistilaus digi

Tilausjakso valittavissa 6/12 kk.

1 kk koejakso veloituksetta

Tutustu digi-Rakennuslehteen kuukauden ajan veloituksetta ja sitoumuksetta.

Ryhmätilaus digi (+printti)

Ryhmätilaus sisältää haluamasi määrän käyttäjätunnuksia digiin (+printtilehtiä) yhdellä laskulla.

Tätä artikkelia ei ole kommentoitu

0 vastausta artikkeliin “RT:n viestintäjohtaja Merja Vuoripuro: ”Mainetalkoissa tarvitaan joukkuepeliä, ei omia maaleja””

Viimeisimmät näkökulmat