Hyödynnä 1kk/0€ diginäyte!

Sähköautojen latausavustuksille tulossa jatkoa – Isännöintiliitto kiittää

Samalla liitossa harmittellaan sitä, ettei korjausrakentamiselle ole tulossa avustuksia ja ettei Aran muillekaan energia-avustuksille ole luvassa jatkoa.

Hallitus on varaamassa 9,5 miljoonaa euroa asuinrakennusten latausinfra-avustuksiin.

Petteri Orpon (kok) hallituksen budjettiriihi on tuomassa sittenkin jatkoajan taloyhtiöavustuksiin, joita ne ovat saaneet sähköautojen latauspisteiden rakentamiseen.

Tätä artikkelia ei ole kommentoitu

0 vastausta artikkeliin “Sähköautojen latausavustuksille tulossa jatkoa – Isännöintiliitto kiittää”

Viimeisimmät näkökulmat