Rakennusliitto on valmis liittokohtaisiin neuvotteluihin – ei kiitos nollaratkaisulle
Rakennusliitto on valtuustonsa mukaan valmis liittokohtaisiin työehtosopimusneuvotteluihin myös seuraavalla kierroksella. Helsingissä koolla ollut valtuusto korosti, että liittokohtaisilla neuvotteluilla voidaan ratkaista alakohtaisia asioita. Sen sijaan nollaratkaisuun rakentajat eivät tule valtuuston mukaan suostumaan.