Tutustu nyt Rakennuslehteen 3 kk veloituksetta!

Cramo hakee lisää teollisuusasiakkaita ja leikkaa kuluja 10–12 miljoonalla – ”Meillä on päällekkäisyyksistä aiheutuvia kustannuksia”

Konevuokraamo Cramo julkisti torstaina 12. syyskuuta pääomamarkkinapäivänään Tukholmassa uuden strategiansa vuoteen 2023. Yksi sen kulmakivistä on teollisuusasiakkaiden osuuden kasvattaminen liikevaihdosta.

Kuva: Cramo Kuva: Mats Jarmer

Tällä hetkellä teollisuusasiakkaiden osuus Cramon liikevaihdosta on 23 prosenttia. Tavoitteena on nostaa osuus 30 prosenttiin vuoteen 2023 mennessä.

Tämä artikkeli on tilaajille

Kirjaudu sisään

Tilaa printtinä, diginä, yksin tai ryhmässä

Valitse teille sopivin tapa pysyä tiedon tasalla.

Tutustu nyt 3 kk: printti+digi 0 €

Kaikki Rakennuslehden tieto käyttöösi kesän yli ilman sitoumuksia, ole hyvä!

Tätä artikkelia ei ole kommentoitu

0 vastausta artikkeliin “Cramo hakee lisää teollisuusasiakkaita ja leikkaa kuluja 10–12 miljoonalla – ”Meillä on päällekkäisyyksistä aiheutuvia kustannuksia””

Viimeisimmät näkökulmat