Tutustu nyt 1 kk veloituksetta!

Cramo hakee lisää teollisuusasiakkaita ja leikkaa kuluja 10–12 miljoonalla – ”Meillä on päällekkäisyyksistä aiheutuvia kustannuksia”

Konevuokraamo Cramo julkisti torstaina 12. syyskuuta pääomamarkkinapäivänään Tukholmassa uuden strategiansa vuoteen 2023. Yksi sen kulmakivistä on teollisuusasiakkaiden osuuden kasvattaminen liikevaihdosta.

Kuva: Cramo Kuva: Mats Jarmer

Tällä hetkellä teollisuusasiakkaiden osuus Cramon liikevaihdosta on 23 prosenttia. Tavoitteena on nostaa osuus 30 prosenttiin vuoteen 2023 mennessä.

Tämä artikkeli on tilaajille

Kirjaudu sisään

Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – yksi käyttöoikeus

Kaikki Rakennuslehden tieto kuukaudeksi käyttöösi ilman sitoumuksia – yksittäistilauksen määräaikainen näytejakso, ole hyvä!

Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – useita käyttöoikeuksia

Rakennuslehden lukuoikeudet organisaationne avainhenkilöille – ryhmätilauksen testijakso, olkaa hyvät.

Tätä artikkelia ei ole kommentoitu

0 vastausta artikkeliin “Cramo hakee lisää teollisuusasiakkaita ja leikkaa kuluja 10–12 miljoonalla – ”Meillä on päällekkäisyyksistä aiheutuvia kustannuksia””

Viimeisimmät näkökulmat