Cramo hakee lisää teollisuusasiakkaita ja leikkaa kuluja 10–12 miljoonalla – ”Meillä on päällekkäisyyksistä aiheutuvia kustannuksia”
Konevuokraamo Cramo julkisti torstaina 12. syyskuuta pääomamarkkinapäivänään Tukholmassa uuden strategiansa vuoteen 2023. Yksi sen kulmakivistä on teollisuusasiakkaiden osuuden kasvattaminen liikevaihdosta.
Tällä hetkellä teollisuusasiakkaiden osuus Cramon liikevaihdosta on 23 prosenttia. Tavoitteena on nostaa osuus 30 prosenttiin vuoteen 2023 mennessä.
Tämä artikkeli on tilaajille
Kirjaudu sisään
Katso Rakennuslehden tilausvaihtoehdot
Tutustu Rakennuslehden monipuolisiin tilausvaihtoehtoihin.
Ota maksuton diginäyte
Ellet ole vielä hyödyntänyt maksutonta 1 kk diginäytettä, voit tehdä sen tästä.
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “Cramo hakee lisää teollisuusasiakkaita ja leikkaa kuluja 10–12 miljoonalla – ”Meillä on päällekkäisyyksistä aiheutuvia kustannuksia””