Tällä hetkellä teollisuusasiakkaiden osuus Cramon liikevaihdosta on 23 prosenttia. Tavoitteena on nostaa osuus 30 prosenttiin vuoteen 2023 mennessä.
Tämä artikkeli on tilaajille
Kirjaudu sisään
1 kk koejakso veloituksetta
Tutustu digi-Rakennuslehteen kuukauden ajan veloituksetta ja sitoumuksetta.
Ryhmätilaus digi (+printti)
Ryhmätilaus sisältää haluamasi määrän käyttäjätunnuksia digiin (+printtilehtiä) yhdellä laskulla.
Yksittäistilaus printti+digi
Tilausjakso valittavissa 6/12 kk, myös määräaikaisena.
Yksittäistilaus digi
Tilausjakso valittavissa 6/12 kk.
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “Cramo hakee lisää teollisuusasiakkaita ja leikkaa kuluja 10–12 miljoonalla – ”Meillä on päällekkäisyyksistä aiheutuvia kustannuksia””