Kokeile kuukausi maksutta

Cramo hakee lisää teollisuusasiakkaita ja leikkaa kuluja 10–12 miljoonalla – ”Meillä on päällekkäisyyksistä aiheutuvia kustannuksia”

Konevuokraamo Cramo julkisti torstaina 12. syyskuuta pääomamarkkinapäivänään Tukholmassa uuden strategiansa vuoteen 2023. Yksi sen kulmakivistä on teollisuusasiakkaiden osuuden kasvattaminen liikevaihdosta.

Kuva: Cramo

Tällä hetkellä teollisuusasiakkaiden osuus Cramon liikevaihdosta on 23 prosenttia. Tavoitteena on nostaa osuus 30 prosenttiin vuoteen 2023 mennessä.

Tämä artikkeli on tilaajille

Kirjaudu sisään

Ryhmätilaus digi (+printti)

Ryhmätilaus sisältää haluamasi määrän käyttäjätunnuksia digiin (+printtilehtiä) yhdellä laskulla.

Yksittäistilaus printti+digi

Tilausjakso valittavissa 6/12 kk, myös määräaikaisena.

Yksittäistilaus digi

Tilausjakso valittavissa 6/12 kk.

Tätä artikkelia ei ole kommentoitu

0 vastausta artikkeliin “Cramo hakee lisää teollisuusasiakkaita ja leikkaa kuluja 10–12 miljoonalla – ”Meillä on päällekkäisyyksistä aiheutuvia kustannuksia””

Viimeisimmät näkökulmat