Tipotien sosiaali- ja terveysasema palkittiin hyvästä rakentamisesta Tampereella
Uusi Tipotien sosiaali- ja terveysasema sai Tampereen tämän vuoden Hyvän rakentamisen palkinnon. Kaupungin yhdyskuntalautakunnan ympäristö- ja rakennusjaoston myöntämä tunnustuspalkinto jaettiin Pirkanmaan rakennuspäivillä 5. marraskuuta. Lisäksi jaosto antoi kunniamaininnan Hämpin parkille ja Särkänniemen Koiramäelle.