Palautetta tuli, mutta kokonaiskuva puuttui – junaliikenteen vaikutuksia lähes 35 000 rakennukseen selvitettiin 80 kilometrin matkalla
Kouvolan ja Kotkan/Haminan välisen radan kapasiteetti kasvaa viisivuotisessa hankkeessa, mutta melu- ja tärinähaittojen pitäisi pysyä ennallaan tai jopa vähentyä.

Kouvolasta Kotkaan ja Haminaan kulkevan rataosuuden korjaus- ja parannushankkeen yhteydessä on tehty mittakaavaltaan poikkeuksellisen laajaa melu- ja tärinäselvitystyötä. Väyläviraston ja A-Insinöörien selvityksessä kartoitetaan junaliikenteen vaikutusta radanvarren rakennuksiin noin 80 kilometrin matkalta. Selvitysalueella sijaitsee yhteensä lähes 35 000 vapaa-ajan- ja asuinrakennusta.
Tämä artikkeli on tilaajille
Kirjaudu sisään
Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – yksi käyttöoikeus
Kaikki Rakennuslehden tieto kuukaudeksi käyttöösi ilman sitoumuksia – yksittäistilauksen määräaikainen näytejakso, ole hyvä!
Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – useita käyttöoikeuksia
Rakennuslehden lukuoikeudet organisaationne avainhenkilöille – ryhmätilauksen testijakso, olkaa hyvät.
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “Palautetta tuli, mutta kokonaiskuva puuttui – junaliikenteen vaikutuksia lähes 35 000 rakennukseen selvitettiin 80 kilometrin matkalla”