Jälleen uusi kikka asuntojen alennusrintamalla: rakennusliike tarjoaa vuoden ruuat uuden asunnon ostajalle
JM Suomi houkuttelee ostajia kaupoille ruokalahjakorteilla.
Rakennusliikkeiden markkinoinnin luovuudesta on saatu jälleen yksi esimerkki. JM Suomen Black Week -kampanjassa ostajia houkutellaan kaupoille tarjoamalla perheelle vuoden ruokaostokset kaupan päälle. Etu koskee sekä rakenteilla olevia että valmiita asuntoja.
Tämä artikkeli on tilaajille
Kirjaudu sisään
Katso Rakennuslehden tilausvaihtoehdot
Tutustu Rakennuslehden monipuolisiin tilausvaihtoehtoihin.
Lukuoikeudet kuntoon ryhmätilauksella
Varmista avainhenkilöiden tiedonsaanti ja aloita ryhmätilaus maksuttomalla testijaksolla.
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “Jälleen uusi kikka asuntojen alennusrintamalla: rakennusliike tarjoaa vuoden ruuat uuden asunnon ostajalle”