Tutustu nyt 1 kk veloituksetta!

Jälleen uusi kikka asuntojen alennusrintamalla: rakennusliike tarjoaa vuoden ruuat uuden asunnon ostajalle

JM Suomi houkuttelee ostajia kaupoille ruokalahjakorteilla.

JM Suomi on ollut otsikoissa Herttoniemen uusien asuntojen liian matalien huonekorkeuksien vuoksi. Kuva: Rakennuslehti

Rakennusliikkeiden markkinoinnin luovuudesta on saatu jälleen yksi esimerkki. JM Suomen Black Week -kampanjassa ostajia houkutellaan kaupoille tarjoamalla perheelle vuoden ruokaostokset kaupan päälle. Etu koskee sekä rakenteilla olevia että valmiita asuntoja.

Tämä artikkeli on tilaajille

Kirjaudu sisään

Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – yksi käyttöoikeus

Kaikki Rakennuslehden tieto kuukaudeksi käyttöösi ilman sitoumuksia – yksittäistilauksen määräaikainen näytejakso, ole hyvä!

Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – useita käyttöoikeuksia

Rakennuslehden lukuoikeudet organisaationne avainhenkilöille – ryhmätilauksen testijakso, olkaa hyvät.

Tätä artikkelia ei ole kommentoitu

0 vastausta artikkeliin “Jälleen uusi kikka asuntojen alennusrintamalla: rakennusliike tarjoaa vuoden ruuat uuden asunnon ostajalle”

Viimeisimmät näkökulmat