Lukuoikeudet kuntoon ryhmätilauksella!

Jälleen uusi kikka asuntojen alennusrintamalla: rakennusliike tarjoaa vuoden ruuat uuden asunnon ostajalle

JM Suomi houkuttelee ostajia kaupoille ruokalahjakorteilla.

JM Suomi on ollut otsikoissa Herttoniemen uusien asuntojen liian matalien huonekorkeuksien vuoksi. Kuva: Rakennuslehti

Rakennusliikkeiden markkinoinnin luovuudesta on saatu jälleen yksi esimerkki. JM Suomen Black Week -kampanjassa ostajia houkutellaan kaupoille tarjoamalla perheelle vuoden ruokaostokset kaupan päälle. Etu koskee sekä rakenteilla olevia että valmiita asuntoja.

Tämä artikkeli on tilaajille

Kirjaudu sisään

Katso Rakennuslehden tilausvaihtoehdot

Tutustu Rakennuslehden monipuolisiin tilausvaihtoehtoihin.

Lukuoikeudet kuntoon ryhmätilauksella

Varmista avainhenkilöiden tiedonsaanti ja aloita ryhmätilaus maksuttomalla testijaksolla.

Tätä artikkelia ei ole kommentoitu

0 vastausta artikkeliin “Jälleen uusi kikka asuntojen alennusrintamalla: rakennusliike tarjoaa vuoden ruuat uuden asunnon ostajalle”

Viimeisimmät näkökulmat