Jälleen uusi kikka asuntojen alennusrintamalla: rakennusliike tarjoaa vuoden ruuat uuden asunnon ostajalle
JM Suomi houkuttelee ostajia kaupoille ruokalahjakorteilla.

Rakennusliikkeiden markkinoinnin luovuudesta on saatu jälleen yksi esimerkki. JM Suomen Black Week -kampanjassa ostajia houkutellaan kaupoille tarjoamalla perheelle vuoden ruokaostokset kaupan päälle. Etu koskee sekä rakenteilla olevia että valmiita asuntoja.
Tämä artikkeli on tilaajille
Kirjaudu sisään
Tilaa printtinä, diginä, yksin tai ryhmässä
Valitse teille sopivin tapa pysyä tiedon tasalla.
Tutustu nyt 3 kk: printti+digi 0 €
Kaikki Rakennuslehden tieto käyttöösi kesän yli ilman sitoumuksia, ole hyvä!
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “Jälleen uusi kikka asuntojen alennusrintamalla: rakennusliike tarjoaa vuoden ruuat uuden asunnon ostajalle”