Jälleen uusi kikka asuntojen alennusrintamalla: rakennusliike tarjoaa vuoden ruuat uuden asunnon ostajalle
JM Suomi houkuttelee ostajia kaupoille ruokalahjakorteilla.

Rakennusliikkeiden markkinoinnin luovuudesta on saatu jälleen yksi esimerkki. JM Suomen Black Week -kampanjassa ostajia houkutellaan kaupoille tarjoamalla perheelle vuoden ruokaostokset kaupan päälle. Etu koskee sekä rakenteilla olevia että valmiita asuntoja.
Tämä artikkeli on tilaajille
Kirjaudu sisään
Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – yksi käyttöoikeus
Kaikki Rakennuslehden tieto kuukaudeksi käyttöösi ilman sitoumuksia – yksittäistilauksen määräaikainen näytejakso, ole hyvä!
Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – useita käyttöoikeuksia
Rakennuslehden lukuoikeudet organisaationne avainhenkilöille – ryhmätilauksen testijakso, olkaa hyvät.
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “Jälleen uusi kikka asuntojen alennusrintamalla: rakennusliike tarjoaa vuoden ruuat uuden asunnon ostajalle”