Yli 50 maassa toimiva sisäilmayhtiö Halton menestyy ulkomailla, kun Suomen rakentamisessa takkuaa
Kotimaisella, ilmanvaihtoon ja haastaviin sisäilmaolosuhteisiin keskittyneellä perheyhtiö Haltonilla on hyvät kasvuluvut ja positiiviset tulevaisuudenkin näkymät, vaikka Suomesta katsoen elämme matalasuhdanteessa. Keskeinen tekijä menestykseen on varhain käynnistynyt kansainvälistyminen.
”Haltonilla on myyntiä yli 50 maassa, mikä on ollut meille vahvuus vaihtelevina aikoina. Pohjoismaat ja Suomi eivät ole olleet kasvun moottoreita viime vuosina, mutta tällä hetkellä näkyy vähän positiivisempaa suuntaa myös niissä”, toimitusjohtaja Kai Konola kertoo.
Tämä artikkeli on tilaajille
Kirjaudu sisään
Katso Rakennuslehden tilausvaihtoehdot
Tutustu Rakennuslehden monipuolisiin tilausvaihtoehtoihin.
Lukuoikeudet kuntoon ryhmätilauksella
Varmista avainhenkilöiden tiedonsaanti ja aloita ryhmätilaus maksuttomalla testijaksolla.
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “Yli 50 maassa toimiva sisäilmayhtiö Halton menestyy ulkomailla, kun Suomen rakentamisessa takkuaa”