Lukuoikeudet kuntoon ryhmätilauksella!

Kreate rakentaa pääradalle uutta raidetta – Urakka on osa 550 miljoonan euron kokonaisuutta

Radan pohjaolosuhteita on vahvistettu lyönti- ja porapaalutuksella sekä paalulaatoilla. Tukemiskonekin on ollut kovassa käytössä.

Tukemiskoneen tehtävä on tukea, nostaa ja suoristaa rata paikalleen. Ennen sitä kiskot mutkittelevat kuin keitetty spagetti. Kuva: Jussi Helttunen

Ilman erikoistaitoja ei rataurakka Keravan ja Järvenpään rajoilla Kytömaan ja Ainolan välillä onnistu.

Tämä artikkeli on tilaajille

Kirjaudu sisään

Katso Rakennuslehden tilausvaihtoehdot

Tutustu Rakennuslehden monipuolisiin tilausvaihtoehtoihin.

Lukuoikeudet kuntoon ryhmätilauksella

Varmista avainhenkilöiden tiedonsaanti ja aloita ryhmätilaus maksuttomalla testijaksolla.

Tätä artikkelia ei ole kommentoitu

0 vastausta artikkeliin “Kreate rakentaa pääradalle uutta raidetta – Urakka on osa 550 miljoonan euron kokonaisuutta”

Viimeisimmät näkökulmat