Tutustu nyt 1 kk veloituksetta!

Kreate rakentaa pääradalle uutta raidetta – Urakka on osa 550 miljoonan euron kokonaisuutta

Radan pohjaolosuhteita on vahvistettu lyönti- ja porapaalutuksella sekä paalulaatoilla. Tukemiskonekin on ollut kovassa käytössä.

Tukemiskoneen tehtävä on tukea, nostaa ja suoristaa rata paikalleen. Ennen sitä kiskot mutkittelevat kuin keitetty spagetti. Kuva: Jussi Helttunen

Ilman erikoistaitoja ei rataurakka Keravan ja Järvenpään rajoilla Kytömaan ja Ainolan välillä onnistu.

Tämä artikkeli on tilaajille

Kirjaudu sisään

Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – yksi käyttöoikeus

Kaikki Rakennuslehden tieto kuukaudeksi käyttöösi ilman sitoumuksia – yksittäistilauksen määräaikainen näytejakso, ole hyvä!

Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – useita käyttöoikeuksia

Rakennuslehden lukuoikeudet organisaationne avainhenkilöille – ryhmätilauksen testijakso, olkaa hyvät.

Tätä artikkelia ei ole kommentoitu

0 vastausta artikkeliin “Kreate rakentaa pääradalle uutta raidetta – Urakka on osa 550 miljoonan euron kokonaisuutta”

Viimeisimmät näkökulmat