Portfolio Manager

Sijainti Helsinki
Päivämäärät Julkaistu 15.10.2019 Hae viimeistään 27.10.2019

Suomen suurimpana asuinkiinteistöjen sijoitus- ja varainhoitoyhtiönä tavoitteenamme on kaksinkertaistaa johtamamme varallisuus 2,5 miljardiin euroon. Kasvu perustuu Avaran rooliin strategisena kumppanina ammattimaisille sijoittajille sekä omaan sijoitustoimintaan.

Johtamamme varallisuus on vahvassa  kasvussa ja tarvitsemme uuden Portfolio Managerin avainasemaan kiinteistösalkkujen liiketoimintasuunnitelman toteuttamiseen sekä arvon kasvattamiseen.

Keskeiset työtehtäväsi ovat:
• Johtaa kiinteistösalkun sijoitusstrategian toteutumista ja etsiä strategian mukaisia sijoituskohteita
• Analysoida mahdolliset sijoituskohteet, selvityttää sijoituskohteiden taustatiedot sekä laatia niistä tarvittavat analyysit ja laskelmat sekä toteuttaa tarvittavat taloudelliset, tekniset ja juridiset tarkastukset
• Valmistella sijoitus- ja realisointipäätökset
• Hoitaa, valvoa ja kehittää salkun sijoituksia sekä seurata sijoituskohteita
• Järjestää omistettujen kiinteistöjen ja huoneistojen vuokraus-, huolto- ja muu hoitotoiminta tehokkaasti
• Vastata salkun raportoinnista niin sisäisesti kuin sijoittajille
• Valvoa ja/tai hoitaa salkun sijoitusten tekemiseen ja niiden realisoimiseen ja irtautumiseen liittyvät käytännön tehtävät sekä johtaa salkun operatiivisia toimintoja

Toivomme että sinulla on tehtävään soveltuva koulutus ja vähintään 5 vuoden kokemus varainhoidosta, mieluiten kiinteistövarainhoidosta tai tehtävään muuten soveltuvasta kiinteistöliiketoiminnasta.

Tehtävä sopii sinulle, mikäli sinulla on kiinnostusta ja kykyä analyyttiseen ajatteluun ja haluat kehittää prosesseja. Olet päämäärätietoinen, aloitteellinen ja pystyt toimimaan itsenäisesti. Haluat kantaa vastuuta ja kehittyä. Olet joustava ja yhteistyöhaluinen joukkuepelaaja. Olet kansainvälisesti orientoitunut ja sinulla on erinomainen englannin kielen kirjallinen ja suullinen taito.

Tukenasi toimii Avaran huippuammattilaisista koostuva tiimi, ja raportoit työssäsi Avaran johtoryhmän jäsenelle.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen työpaikan asuinkiinteistöliiketoiminnan johtavassa sijoitus- ja omaisuudenhoitoyhtiössä. Yhtiön työkulttuuri on innostava ja kasvamme nopealla vauhdilla. Avaralla työtyytyväisyyden tulokset ovat erinomaiset sekä yhteishenki on loistava.

Lisäksi tarjoamme alalla normaalia laajemmat työsuhde-edut mm. työsuhdematkakortin, hammashoidon ja laajan työterveyden sekä kilpailukykyisen palkan ja vuosibonukset.

Hae tehtävää 27.10.2019 mennessä lähettämällä CV:si ja palkkatoiveella varustettu hakemuksesi osoitteessa www.mercuriurval.fi. Lisätietoja tehtävästä antaa Mercuri Urvalin Sally Ahlblad, puh. 0207 420 531, varmimmin tavoitettavissa 16.10. klo 12:30-14 ja 22.10. klo 9-11.

 

Tilaa uutiskirje

Kooste rakennusalan tärkeistä uutisista sähköpostiisi kolmesti viikossa. Saat myös kutsuja Rakennuslehden tapahtumiin. Lisätietoja

Kooste rakennusalan tärkeistä uutisista sähköpostiisi kolmesti viikossa. Saat myös kutsuja Rakennuslehden tapahtumiin.

Anna sähköpostiosoitteesi