Tutustu nyt 1 kk veloituksetta!

Kun kiskot ovat paikoillaan, pitää kaikki vielä testata – Näin etenee Raide-Jokerin kuukausia kestävä koeajovaihe

Helsingin ja Espoon välillä kulkevan Raide-Jokerin rakennustyöt saatiin valmiiksi viime vuonna ja koeliikenne alkoi syksyllä.

Huopalahden aseman tunneli on yksi koeajojen kannalta vaativimmista paikoista. Vaunu kulkee siellä ohi käytössä olevien bussipysäkkien.Kuva: Liisa Takala

Valkovihreä Skoda Artic XL -raitiovaunu lipuu Hämeenlinnanväylän ali tammikuisena keskiviikkoaamuna Helsingissä. Ensimmäisellä pysäkillä ulos jää noin 40 henkeä. Heidän työmaavarustuksensa ja vaunun kylkeen tehdyt isot koeajoista kertovat teippaukset paljastavat, ettei kyse vielä ole tavallisista matkustajista.

Tämä artikkeli on tilaajille

Kirjaudu sisään

Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – yksi käyttöoikeus

Kaikki Rakennuslehden tieto kuukaudeksi käyttöösi ilman sitoumuksia – yksittäistilauksen määräaikainen näytejakso, ole hyvä!

Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – useita käyttöoikeuksia

Rakennuslehden lukuoikeudet organisaationne avainhenkilöille – ryhmätilauksen testijakso, olkaa hyvät.

Tätä artikkelia ei ole kommentoitu

0 vastausta artikkeliin “Kun kiskot ovat paikoillaan, pitää kaikki vielä testata – Näin etenee Raide-Jokerin kuukausia kestävä koeajovaihe”

Viimeisimmät näkökulmat