Tutustu nyt 1 kk veloituksetta!

Helsinki-Vantaan jättihankkeen rakentamisen pitäisi edetä päivän tahdilla – parkkitalossa tahti meni heti sekaisin

Lentokentällä pyritään tahtituotannon avulla varmistamaan, että terminaali 2:n rakentamisen aikataulu pitää. Tahtituotanto on uusi tapa rakentaa, joten aikaa menee aluksi myös sen opetteluun.  SRV:n työmaapäällikkö Jukka Nikkola sanoo, että tahtituotantoa olisi kannattanut alkaa suunnitella vielä aikaisemmin.

Terminaali 2:n rakennustyöt ovat käynnissä. Kun ne valmistuvat ensi vuoden lopulla, alkavat vanhan terminaalin muutostyöt. Kuva: Seppo Mölsä

Helsinki-Vantaan uuden jättiterminaalin rakentamisessa painottuu tahtituotannon ohjaama päivittäisjohtaminen. Leanin jatkuvan parantamisen tavoitteita tukee tiivis allianssiyhteistyö tilaajan, suunnittelijoiden, päätoteuttajan ja alihankkijoiden välillä.

Tämä artikkeli on tilaajille

Kirjaudu sisään

Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – yksi käyttöoikeus

Kaikki Rakennuslehden tieto kuukaudeksi käyttöösi ilman sitoumuksia – yksittäistilauksen määräaikainen näytejakso, ole hyvä!

Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – useita käyttöoikeuksia

Rakennuslehden lukuoikeudet organisaationne avainhenkilöille – ryhmätilauksen testijakso, olkaa hyvät.

Tätä artikkelia on kommentoitu kerran

Yksi vastaus artikkeliin “Helsinki-Vantaan jättihankkeen rakentamisen pitäisi edetä päivän tahdilla – parkkitalossa tahti meni heti sekaisin”

  1. SRV:n tulos ilman lukujärjestystä plussalla.

Viimeisimmät näkökulmat