Useita betonikuormia ajatettiin suoraan kaatopaikalle Kehä I:n tunnelityömaalla
Tehostettu laadunvalvonta osoittautui tarpeelliseksi Espoossa, vaikka maksaakin maltaita. Sen sijaan Oulun ohitustiellä betonikuutioiden testaukseen on jo turhauduttu, sillä laatupoikkeamia ei ole ollut.

Liikenneviraston syksystä 2016 vaatima valmisbetonin tehostettu laadunvalvonta infrapuolen insinöörirakenteissa on tullut maksamaan miljoonia euroja. Esimerkiksi Kehä I:n 440 metrin tunnelihankkeessa lisälasku on Espoon kaupungin rakennuspäällikkö Hannu Lehtikankareen mukaan puoli miljoonaa euroa.
Tämä artikkeli on tilaajille
Kirjaudu sisään
Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – yksi käyttöoikeus
Kaikki Rakennuslehden tieto kuukaudeksi käyttöösi ilman sitoumuksia – yksittäistilauksen määräaikainen näytejakso, ole hyvä!
Tutustu Rakennuslehteen diginä: 1 kk / 0 € – useita käyttöoikeuksia
Rakennuslehden lukuoikeudet organisaationne avainhenkilöille – ryhmätilauksen testijakso, olkaa hyvät.
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “Useita betonikuormia ajatettiin suoraan kaatopaikalle Kehä I:n tunnelityömaalla”