Tutustu nyt Rakennuslehteen 3 kk veloituksetta!

Useita betonikuormia ajatettiin suoraan kaatopaikalle Kehä I:n tunnelityömaalla

Tehostettu laadunvalvonta osoittautui tarpeelliseksi Espoossa, vaikka maksaakin maltaita. Sen sijaan Oulun ohitustiellä betonikuutioiden testaukseen on jo turhauduttu, sillä laatupoikkeamia ei ole ollut.

SRV joutui valmisbetonitoimittajan laatuongelmien vuoksi ajattamaan useita betonikuormia kaatopaikalle Suomen pisimmällä betonitunnelityömaalla Kehä I:llä.

Liikenneviraston syksystä 2016 vaatima valmisbetonin tehostettu laadunvalvonta infrapuolen insinöörirakenteissa on tullut maksamaan miljoonia euroja. Esimerkiksi Kehä I:n 440 metrin tunnelihankkeessa lisälasku on Espoon kaupungin rakennuspäällikkö Hannu Lehtikankareen mukaan puoli miljoonaa euroa.

Tämä artikkeli on tilaajille

Kirjaudu sisään

Tilaa printtinä, diginä, yksin tai ryhmässä

Valitse teille sopivin tapa pysyä tiedon tasalla.

Tutustu nyt 3 kk: printti+digi 0 €

Kaikki Rakennuslehden tieto käyttöösi kesän yli ilman sitoumuksia, ole hyvä!

Tätä artikkelia ei ole kommentoitu

0 vastausta artikkeliin “Useita betonikuormia ajatettiin suoraan kaatopaikalle Kehä I:n tunnelityömaalla”

Viimeisimmät näkökulmat