Useita betonikuormia ajatettiin suoraan kaatopaikalle Kehä I:n tunnelityömaalla
Tehostettu laadunvalvonta osoittautui tarpeelliseksi Espoossa, vaikka maksaakin maltaita. Sen sijaan Oulun ohitustiellä betonikuutioiden testaukseen on jo turhauduttu, sillä laatupoikkeamia ei ole ollut.
Liikenneviraston syksystä 2016 vaatima valmisbetonin tehostettu laadunvalvonta infrapuolen insinöörirakenteissa on tullut maksamaan miljoonia euroja. Esimerkiksi Kehä I:n 440 metrin tunnelihankkeessa lisälasku on Espoon kaupungin rakennuspäällikkö Hannu Lehtikankareen mukaan puoli miljoonaa euroa.
Tämä artikkeli on tilaajille
Kirjaudu sisään
Katso Rakennuslehden tilausvaihtoehdot
Tutustu Rakennuslehden monipuolisiin tilausvaihtoehtoihin.
Lukuoikeudet kuntoon ryhmätilauksella
Varmista avainhenkilöiden tiedonsaanti ja aloita ryhmätilaus maksuttomalla testijaksolla.
Tätä artikkelia ei ole kommentoitu
0 vastausta artikkeliin “Useita betonikuormia ajatettiin suoraan kaatopaikalle Kehä I:n tunnelityömaalla”